24 November 2009

Scan Detail Kandungan

Isnin 23hb Nov hari yang dinanti2kan oleh aku n hubby..yelah kandungan dah masuk 23minggu..so apoiment doktor pakar buat scan detail...punyala excited aku n hubby..tak meneyempat nak tggu masa ni...akhir sampai di hospital 6ptg.cepatla doktor sampai,ok tiba nama aku dipanggil so cepat2 la masuk bilik scan..alangkah terkejutnya kami,baby kami tak mau tunjuk muka dia..dia duk dekat ngan rahim aku..doktor puas "kodek2" scan tu pusing2 tapi tak nmpk jelas gak..dia menyuruk dlm2,kepala dia btl2 dkt rahim aku..yg nmpk badan,kaki,tangan dan alahmdulillah semua sempurna dan sihat..aku tyela nak tau 'Bpy or 'gur"..tapi tak berpa jelas gak..mmg totally tak cantik gambar..aku sendiri puas tgk monitor tu..so anda semua kene tunggu..........................bln 12 scan lagi...hehe..korang tak sabar..aku lagila...

1 comment:

Unknown said...

salam..ida biarlah suprise sbb 1baby...yg pntg baby sht dan normal..skrg purata berat baby kor berapa kg ida?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers