06 November 2009

aduhai bile la nak siap

huhu..today keje tak siap lagi..tak dpt buat gak..gamaknya..grup kami ni tgh membangunkan sistem DPIMS. masing2 bz la..aku nak bertanya ni tak sampai hati..masing2 tgh kejar sblm tarikh due..aku ni belajar dari koding2 kwn2 lain..tapi ada konfius gak tu yg tak leh nak gerak gak...sikap aku yg masih takut2 masih menebal..takut2 nak ubah2 koding dan mcm2 perasaan ada ni...dah nak hampir 2thn keje ni rasa ada inprove la gak..bkn kata aku langsung tak tau...dulu2 mmg masuk2 buta IT.bayangkan database pun aku tak tau..terukkkk kan???sbbnya 5thn aku tak usik IT2 ni..yg aku bt kerja2 pengurusan..mmg satu cabaran yg berat tau..bila dpt keje pptm ni punya la suke sampai jerit2..kita sapa dah 5thn baru ada rezeki dpt keje ni..alhamdulillah..ini yg buat aku lagi hargai jwtn ini.."sesungguhnya org yg beriman itu tidak kah akan diuji" salah satu maksud ayat dari AlQuran..

bila dah dapat jwtn ni kami telah difokuskan keje pada develop sistem dan adala keje2 sampingan...aku suka dan bangga..tapi itula masalah aku bila suruh buat keje aku "TingTong"..hehe..yg pasti usaha tangga kejayaan.

aku berharap sblm aku meletop ni,aku berjaya utk siapkan Spek yg diberi dgn penuh kefahaman.hehehe..amin!!

bangga gak berkwn dgn group ni rajin2 belaka dan bersemangat waja..mrk ni la inspirasi aku utk jd bijak mcm mrk..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers