24 November 2009

Adik2 ku kene kerah




Sabtu lepas, aku dah booking lori tuk angkut barang2 besar seperti almari,katil,mesin basuh,rak tv dan tilam..faham2 jela barang2 tu berat..sebelum ni aku dah angkut sofa dan meja makan..e2 dah lama..bagi aku pindah2 ni mmg penat da...aku kemas sikit2 dah clear baru angkut lagi..siap2 semua 12mlm..sbb aku suh lori dtg mlm...aku dah dapat agak hujan siang hari..so memang tepatla masa lori tu datang je hujan pun baru berhenti..ngam2 la choi la!!Sampai kuarters aku suh adik2 ku termasuk sepupu sepapat angkat semua..aku just bayar lori jer..saja jer mengerah meraka..lagipun mereka yg suke..aku apa lagi..kang upah org mrk ckp tak mau mengunkana perkhidmatan tenaga mrk..hahhaha..mlm tu dah siap susan aku balik bangi semula..kat bangi ada lagi brg2 yg blm angkat..yelah dah 3thn duk sana kan bykla harta benda..tu yg leceh..aku mmg akan menetap sana setelah ada anak..sbb aku takut duk sowang2..lagi2 hubby kalu pi kelas sampai malam,sure aku duk sowang..paling lewat aku akan duk time nak bersalin...sekarang ni aku susan kemas2 baik agar ti dah sarat takla letih sgt..

Malam balik dari kemas2,nak tido badan aku jem teruk!..bygkan aku tak boleh baring..perut aku menegras dan tulang belakang aku macam rasa nak tercabut plk...
nak kata aku mengangkat brg2 takde...cuma dari pagi aku berkemas sowang2 masukkan brg dlm kotak dan byk pikir kot...ia bei kesan kat kandungan aku ni..nak tercabut tulang belakang dan naik kat otak saitnya..mlm menangis2 nak tido..hubby aku ni sib baik penyabar..dia la yg urut2 blkg aku samapi dia tertido2 duduk..dah tanggungjawab kene la...hehe

Adik2 aku semua tido kuarters beramai2..ahad mrk balik..terima kasih ek...nnti aku upload gmbr2 ye..da..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers