16 September 2008

Sejukkkkk........

hari ni aku pi kerja tak selesa...sbb aku kene selsema dan batuk..aku sakit tekak..aku nak mc tp aku tak berani..sbb aku baru kerja..aku tkt effect...selagi aku terlarat aku pi kerjala..lgpun ptg ni ade meting tot..aku keje dgr....aku br pas pi beli biskut raya...biskut raya yg peveret akuler...tat nanas,almond dan suji...
Opis ni sejuk tau..aku tak taula samapi bila nak sejuk mcm ni...dlm ms yg sama aku serabutla skrg..entahla..mana aku nak buat keje,mn aku stat keje baru,nak tot,nak buat nota serah tugas..semua aku baru lalui keje ni...org ingt keje govtn senang ker....mmg senang..tapi ia leceh sbb berprosedur dan dikelilingi ngan undang2...aku layan jer..aku buat mn termampu......
ti sambung lagi........buka ni nak masak apa ek...samabung lagi.............tak aku beli luar...sbb laki aku blk lewat..so mmg tak sempat nak mask...aku msk utk sahur jher...adui sakitnye idung aku..pedih rasanya.....

1 comment:

puja said...

pandai pun citer dlm blog
aku je x pandai citer..ok la..the very good beginning in Blogging.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers