18 September 2008

lemah badan....

pagi2 ni mmg mengantuk sgt...mlm tadi aku tak rehat ngan suami..sbb almari dan kabinet tv baru sampai..aku penat sgt smlm sampai tertido2 kat luar blm mandi lgi...nak tak nak aku n suami kene kemas..sbb umah dah bersepah2 sgt..nak tido pun tak bole ti...disebabkan kemas,smapi aku tak sempat n tak larat nak msk tuk sahur...mlm buta plk kami kuar cari burger dan nasi goreng tuk sahur..bila sahur mkn yaAllah tak sedap langsung...aku tak mkn sahur btl..aku minum susu jer..tension tul..samapi opis mengantuk giler..mkn daily pun tak lot...okl a nak sambung bt keje..byk ni nak buat presentation...

2 comments:

puja said...

peh almari baru tuuu..sana ada juai meja kopi yg sedehana cantik x? aku nk raya x der set meja aaaa...lgpun nk beli meja mkn x der ruang nk letak

emyda said...

ada mcm2 meja...
aku cadangkan meja kopi yg kecik...so senangla org nak ambik mkn..tp duk bawah...tp umah ko payahla nak letak..tgh2 tkt ruang sempit na...tak pun ko beli meja kopi mcm kat gemas yg kayu aku beli tu..suai la utk duk bwh...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers