12 September 2008

1st time create

salam...aku baru pertama kali buat blog ni...aku cuba2la...aku bkn minat sgt benda2 mcmni...tapi takpe...aku kene jgk cuba..moga dengan permulaan ni akan membuahkan minat saya utk bloger2 ni...hahahaha...hari ni aku tak sihat sagat..aku selsema dan batuk teruk...aku masih puase lagi...aku tak taula cuaca sini tak menentu skrg..lagi plk opis ni yang sejuk giler...sampai bila la nak sejuk ni...nak berpikir pun aku tak dpt...sbb menahan sejuk...keadaan ni yg buat aku tertekan..keje kat opis yang mcm2 nak aku kene sentuh...taula aku baru 5bln kje..aku tak dpt lgi suaikan diri kat sini...mcm2 prosedur...nak buat ini itu,tak tau mn nak mula dulu....

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers