16 September 2008

Kursus OpenOffice kat Cyberjaya

pada 15 dan 16hb sep...aku pi kursus OpenOffice kat OSCC Cyberjaya...aku sgt seronot..sbb aku suka bljr benda yg baru...aku minat sgt nak tau apa itu OpenOffice....aku pi sana dengan Puan Anne..aku dpt gak naik keter idaman laki aku..iaitu keter Honda Accord yg baru..pehh!!! empuknye sit keter tu...sgt luas dlm keter tu...best giler naik...aku ni gayatla..sbb aku takpenah naik....sampaikan laki aku jeles sbb aku dpt naik dulu dr dia...oppssss!!! knp aku citer psl keter plk..hahahah..aku hapyla namanye...



citer psl kursus plk..OpenOffice yelah sama atau lebih kurang gambaran mcm microsoft office...tapi OpenOffice ni guna Open Source jer..so takla kene bayar bila guna aplikasinye...skrgkan microsoft nak adekan lesen..so krjn nak kurangkan kos..so kenela guna OpenOffice...so traning diberila...ade faham?.....



masa bljr tu aku sgt semangat tau...yg aku geram tu psl trainer tula...mula2 dia kenalkan diri...then cakpla..dia suh bgtau kalau dia ajar laju tlg bgtau....problem skrg...mmg dia ajar laju..dia buget kita ni tak tau psl ni semua...padahal kami ni baru jer tgk apa tu OpenOffice...cthla..bila kita minta dia ulang..dia ulang...eeeeeeee...aku takdptla nak terangkan trainer tu...geram sgt...bila kau tertinggal dia suh slow2....senang ckp dia ajar mcm SYOK SENDIRI!!!!fhm tak.. dia jer faham,...kami semua tak faham...pegawai2 lain blh ikut....tapi mcm aku..aku ni slow gak...mmg dr sekolah dulu gini....slow2 aku pun aku exam past cemerlang....aku ni kene step by step...br la aku leh ikut.......then faham.....



tapi alhamdullillah aku setel gak kursus tu...wlpun geram ngan traner tu..mengajar syok sendiri....aku harap pasni aku kursus dpt trainer yang bertanggunjawab dan faham kehendak student2....ajar aku smapai aku puas hati......aku akan study blk guna OpenOffice...tak ssh sgt..cuma nak kene tau penggunaan icon2jer......

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers