17 September 2008

cian kami......tp hapy...

smlm sehari suntuk aku dan suami deman selsema,batuk dan tak bermaya da...ingat nak buka..tp tak pyhla sbb kalu buka pun bkn bole mkn kannn kat opis payah...yg teruk laki aku la...samapi pagi ni tak elok.......
mcm2hal..smlm blk kje air plk takde..geram btl dah kerap kali air takde..smpaikan aku tak tido tggu air...tepat kul 12mlm air dah ade..cepat aku pi basuh kain...dan tadah air..laki aku dah tido da..sbb dia tak sihat lagi..berdengkur2..hahaha...aku basuh kain dan sahur aku sidai...nasib pagi ni ade air lagi...ssh kalu takde air kat flat ni..duk flat tau2 la..nak angkat air dr mn...

dlm takde air tu..pas magrib kami kuar pi kajang...kami pi beli almari baju dan tmpt letak tv...bayangkanla slma ni 1thn lebih takde almari..abis baju komot2 aku letak dlm beg..almari kain laki aku pun dah nak roboh..hahahah...akhirnya smlm kami dpt gak almari baju yg moden dan besar..ade ofer plk..menjelang raya....kedai yg sama kami beli perabot..sbb layanan tauke tu baik...tak mcm tauke melayu..kami mula2 pi kedai melayu pastu kedekut na..so kami pila kedai cina tu..dpt murah lagi...syukur ..skrg umah kami dah lengkap...

skrg kami tgh usaha dan berdoa agar cpt dpt anak pula...semua kami ade,kasih sayang cinta kami cuma anak jer blm ade..so kami hrp sgt dianugerahkan anak cpt...ia akan mengeratkan hubungan kami lagi sehingga akhir hayat...we lovely couple...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers