18 May 2015

Treat Point Maybank

Alhamdulillah sampai juga barang barang yang aku redeem.Selepas 1 Mei 2015 Treat Point Maybank akan jadi separuh dari jumlah semua point. Nasib aku sempat redeem sebelum 1 Mei. Antara barang2 yang aku dapat ialah seperti berikut..hihi..Guna debit card or card credit maybank akan dapat point. Dari situ anda akan dapat point dan jumlah itu anda boleh redeem. Aku memang penguna tegar maybank, lega sangat dapat barang. Tahniah ida. So bertambah barang rumah aku..hihi..

Mixer!!

Jus blander!!

Yes putri i sedang selfie....

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers