18 May 2015

Home Party

Minggu ini bermulanya kerja luar. Kali ini aku ditugaskan ke area KL. Sekarang aku di Cheras. Sementara tunggu vendor configure server, aku pun isi masa dengan kemaskini blog dan kerja kerja peribadi aku. 

Aku tengah plan untuk adakan home party, sekarang masa aku untuk pilih orang dan ajak. dalam bisnes Amway untuk berjaya anda perlu ikut cara Mentor. Sebenarnya bukan Amway saja,tetapi semua kerja perlu ikut cakap Mentor. Mentor itu ialah Bos kita. Bos yang berjaya. Bukan Bos yang kelaut. Aku bukan jenis yang ikut membuta tuli. Tetapi aku seorang yang mendengar kata. bila mendengar kata aku akan ikut nasihat dan arahan. Jika tengah buat buat tetapi arahan tak jelas dan ada masalah berlaku, aku akan terus persoalkan. aku tak teragak2 untuk pergi tanya mentor tersebut/penyelia or sapa yang bagi arahan yang kelaut memang aku akan warning..

So berbalik pada plan untuk home party, sbb sebelum aku pindah aku nak exit rumah dengan sedikit party dan ia berkaitan dengan amway bisness. sesiapa saja bole datang untuk tengok demo yang aku dan kumpulan buat.

Dari situ sesiapa yang hendak tahu berkaitan marketing plan dan produk juga akan ditunjukkan.

Anda tidak dikenakan sebarang bayaran.

Sesiapa yang baca blog ini boleh pm ida untuk join..0122742491

Selepas ini mungkin akan berpindah so kita akan lakukan di rumah baru..InsyaAllah..

Tarikh:30hb Mei 2015
Tempat: Presint 14 , Putrajaya
Masa: 2pm-5pm

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers