20 March 2014

Urut Badan

Hampir 2 tahun melahirkan alis...badan aku ni baru beberapa kali dapat urut...punya la penat sangat..pi kerja pun lesu...bila teringatkan bersalin memang takut sangat....ngeri...balik gemas mesti carik tukang urut...tapi masih lenguh2..dalam hati selalu cakap..kalau la dapat tukang urut yg memang terus elok kaki yg sakit ni...dan perut yang belum sengkak ni..yang betul2 elok dan serasi kan bagus..tup2 bila Puan Samihah F48 cakap..yg cleaner pejabat ni boleh urut dan dia urut elok..aku pun cubala..aku mmg suka cuba bila orang dah bagitau ni..sebabkan mmg tak larat sakit kaki dan belakang badan..aku pun jemput acik cleaner tu  bawak datang umah..

dia urut biasa2 jer...takdela sakit sangat...pastu aku suruh dia urut ibu kaki aku yg sakit..memang lama dah sakit...tak boleh pakai kasut bertumit..satu badan aku mintak dia urut...alhamdulillah terus elok...aku tak cakap pun...balik sabah aku ingt mesti sakit lagi kaki ni...tup2 sampai aku menulis ni kaki aku tak sakit langsung..syukur sangat...

Selalunya setiap malam aku mintak laki aku urut ibu jari kaki...sekarang takde dah nak mintak urut..buat kerja umah laju2 pun ok jer. pagi2 terkejar2 punch card pun masih ok..

pasni nak urut lagi badan dan kaki ni..

korang urutla badan..kita ni pompuan kene jaga badan...urut2 ni baik untuk memperbetulkan urat...bayar jer la...reward untuk diri sendiri juga setelah penat terkejar2...

nama acik cleaner tu acik Esah...terima kasih acik esah...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers