20 March 2014

Baucer Buku

Rezeki beli buku...rupanya sebelum konvo suami aku masih boleh dapatkan baucer buku rm250..alhamdulillah..selepas sambutan ulangtahun afy di abim terus kami ke pustaka borong buku..

Kami abis kan masa tu juga...bila tak bawak anak2 memang tenang mencari buku...siap duduk bersila lagi baca di pustaka bangi..

Aku cadangkan beli buku afy dan tool untuk pembelajaran afy..tapi jangan guna dulu..simpan..buat satu2 yg lama pun ada lagi..so yg baru ni simpan dulu jgn guna..nanti aku nak fotostat..boleh buat ulang2 sampai pandai...tu yg aku borong guna baucer ni selepas ni takde baucer buku lagi..

Then beli buku agama dalam 4 buah untuk kami aku tarik sekali 2buah buku resepi siap gambar dan cara2 buat..nak buatnya entah bila kikiki...ada masa baca..masa terluang ni aku terus baca buku yg beli...dan nak abis dah baca..

ada balance beli la yg dalam gambar tu..
Baucer buku yang terakhir...dpt rm250


Ini la hasilnya...buku2 afy simpan...sampai tahun depan...nampak tak buku resepi aku rembat sekali

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers