20 March 2014

Sambutan Ulangtahun ke-4 Dini Hafiy Di Abim

Alhamdulillah syukur di pagi jumaat ni, dapat aku sampai awal di pejabat..Afy pun tak meragam sangat..so kerja pagi ni berjalan lancar tanpa kepenatan yang selalu dialami...adik pun ok tak meragam..cuma nak aku ikut hantar dia sekali ke rumah pengasuh...itu yg tak dapat nak ikut...so aku cepat pecut pi kerja...

Sampai tepat kul 8..terus update blog...

Rabu 19hb3 semua yg lahir pada bulan mac di majlis di buat awal..sebab minggu depan dah nak cuti sekolah...masa cuti sekolah tadika buka...tapi jadi Day Care saja...maknanya tiada sesi pembelajaran masa tu..semua yg datang hanya dijaga dan main2 jer si tadika nanti..so ibu bapa tak perlu bimbang..ibu bapa tak perlu cuti jaga anak...afy pun tak mo balik gemas..so aku biarkan dia main2 kat tadika nanti..

okla nak citer pasal besday rabu lepas..pengetua bgttau ibu bapa suh bawak apa2 makanan..so aku sponser la mee sup...order je..tak perlu risau...aku oder sup ayam jer..mee semua aku celur sendiri..
maaf la aku betul2 terlupa nak snap gambar..masa tu juga afy meragam...melalak2 sampai ke abim..pening betul kami...nak sambut besday macam apa tah!!sakit hati pagi2 masa tu...sabar jer la...

selepas potong kek terus keluar bawak afy pujuk bagai...pastu baru hantar tadika semula..macamtula kalau dia dah buat peel..

utk cikgu n kwn2 tadika..beli d econsave & mydin

belum byk2 lagi dah cakap penat la mummy

cepatla mummy tlg afy

abi yang sambung..adik yg sibuk

keadaan jerebu masa ni...tgk belon panas tu tak jadi terbang...yg hijau tu

cookies tempah khas utk cikgu2

boleh la nak buat doorgift contect i

siap dibungkus...pelbagai rasa..

ini untuk cikgu2

semasa sambutan..cikgu membebel nak aturkan murid2..

afy baru lepas nangis

lahir bulan mac

Kek aku tak bawa..aku bawak mee sup tapi lupa nak snap

kawan2 afy

tengah nanyi kan lagu

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers