15 August 2012

Ramadhan Minggu Terakhir

Alhamdulillah dipanjangkan umur aku untuk terus merasai nikmat berpuasa...Since aku balik dari cuti bersalin ni, aku dah setat busy..sistem baru ni buat aku pening,,.yelah kito ni bukannyor bijak kan...dah lama tinggalkan terus lupa..tapi bezala sebabnya,skrg aku dah faham...so beza dari awal2 dulu mmg zero la...

aku pun lama tak update blog sebab aku dah tak larat nak menaip...

persiapan raya semua dah siap...ikutkan plan mmg tak mau havoc2...mmg plan tak mau buang duit,tapi kita kan perempuan mana boleh lari...ada jer benda nak beli...

pas shoping semua semua sorang 2pasang jer...bila kira2 byk jugakla abis duit..

aku sedaya upaya la carik yg murah2 dan cantik,tapi abis gak duitnya...apa boleh buat..Aku dah stat rasa yg Raya ni MENYUSAHKAN...aku punya pendapatla...sebab semua aku kene tukar baru...kalau tak beli,tak bertukar la baju...tu yg beli gak..huhuhu...

Suami aku byk abiskan duit dgn servis kereta dan moto...mmg abis la duit dia...huhu...keter lama mmg kene sentiasa servis..tak larat dah...

ok la...apa yg aku merepet ni..

okla nak cau ni...aku nak mintak maaf zahir dan batin...jemput datang umah dan berhati2 dijalan raya...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers