26 December 2010

Ulangtahun Pertunangan kami

Genap 5tahun pada 25Dis lepas ulangtahun pertunangan aku n hubby..pejam celik pejam celik dah 5thn usia pertunangan..dah kawin pun..so masa ni aku tak pi mana..ingat nak pi celebrate but tak sempat gak..macam aku cakapla...walaupun hubby aku cuti sem but tak gak dpt pi mana2..sebabnya ada jer hal yang lebih penting..so mcmnila...hubby pi repair umah sewa di bagi tu bocor lak..si penyewa dah calling2 minta repair..so that sbtu hubby pi repairla...ahad tak gi mana sebab adik beradik hubby dtg./...emm duk umah jer la..mungkin ada hikmahnya kami tak pi mana2...minggu ni last hubby aku cuti..pasni dia akan kembali ligat@sibuk ngn diri dia sendiri...sabar itu penting...hehe...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers