28 December 2010

Penutup Tirai 2010

tinggal beberapa hari untuk kita semua menutup buku 2010...byk kenangan manis dan pahit yang aku hafapi tahun ini...

Antara yang manis:

1) Masuk kuarter dan buat kenduri
2) Awal tahun dapat baby..
3) Dapat air cond
4) Dapat buat kenduri Aqiqah Afy di kampung
5) dapat beli Hp
6) dapat beli perawat air amway

Antara yang Pahit

1)Menunggu waktu bersalin yang lama...duk labor room 12jam dgn melawan kesakitan.tetapi jln buka 4cm jugak..akhirnya aku operate..
2)sakit selepas bersalin yang sgt lama (duduk lepak hospital putaraya lama)
3) anak sentiasa demam..tiap2 bulan
3) aku demam lagi
4) SKT yang rendah.

kira semua ni secara rawak...kalau ada yg tertinggal aku akan update...

Rumah aku sekarang dihuni oleh mak mertua aku..dia baru lepas oparate..tiap2 pagi aku akan berkejar ke dapur utk membuat sarapan dan memasak lauk...kerana suami aku amatla memanjakan mak dia..tak kasi mak dia masak...tapi kalau berjalan boleh pulak kasi..itu yg pelik...lantakla..aku buat jer jgn byk komplain dah..huhu



Gelagat anakku

Inila gelagat anak aku yang dah 9 bulan..tgkla dia...tak sangka anak kami comel..ikutkan kami berdua tak la comei pun yang sedang2 jer..huhu




kami sarapan di mamak p15



Afy dan walker.



afy naik troli kat care4.



Afy mengemas apa yang ada kat lantai baru bgn tido ni..



Afy dan gitar barunya.

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers