13 December 2010

Cerita ceriti lamaku tak update blog

Lama gak aku tak taip2 per2 citer kat entry ni..aku bz sgt2 semenjak menjak ini..semenjak mak mertua masuk wad, anak aku demam dan kerja kat opis yg berlambak tak siap menyebabkan aku tak mampu utk menaip lagi..kerana terlalu byk dan padat aktiviti yang aku sekeluaga buat..huhu

Anak

Sekarang anak aku dah pandai nak berdiri dan mulutnya sangat la becokk..ikut sapa kalau tak aku..hehehe...dia dah pandai buat2 kelip2 mata, senyum2 kambing dan bacak kita pulak..bukan aku yg bacak dia..ini dia yg bacak aku..hahahhahaha..kelaka betulllllllllllllllll...kadang keluarla suara manja dia.."ta..ta..ta..tab..tab..tab.."itula lebih kuramg bunyinya..haha

Sekarang makin dia besar makin aku tak sabar nak balik...sebab aku sangatla rindukan dia..

Malam dia cepat tido sebab kepenatan di taska...taska kan panas..dia mmgla anak org bandar yg tak leh kepanasan...huhu..nasib badanla...


Rumah ramai Tetamu

Kakak aku datang bawak askot2 dia...bwk anak,pengasuh anak dia dan anak2 pengasuh pun sekali duk umah aku..hahaha..penuh siuttt...tapi takpe..akak aku ada training kat resident hotel dkt UNITEN..so mmg dekatla ngn umah aku..biarkan dia tumpang..selain memeriahkan leh umah aku berjaga..sbb pengasuh akak aku tu masak n basuh kain serta lipat kain..mmg bestla..rasa macam aada org gaji lak..hehehe

Mak Mertua

Mak mertua aku dah balik semalam..kami terpaksa jemput sebab semua resit2 ada kat bot kereta..punyala semangat mak nak balik sampaikan resit semua dia letak dlm keter..kelam kabut semalam...siap bergaduh2 ngn hubby lagi...ialah banyangkan nak pi apoiment afy kat klinik,nasib la cepat kami dpt giliran..terus run ke KL...dalam perjalanan nak ke IJN..ingt dpt awal sampai..rupany2 sangkut jem...aiyoo2...jem pulak..rupanya ada excident beb, kat dpn IJN...mati org tu...kesian btl ..kalau nak tgk xcident tu klik ini http://ondscene.my/

kesian betul..tak sangka perempuan yg mati..ramai giler org tgk..aku pun tgk gak..

Sambung lagi..mak mertua aku sampai tgk2 umah penuh...malam tadi semua tak de umah pi kuar merayap putrajaya..kat umah tinggal aku,mak n hafuiy jer...aku siap2 kan kerja umah..aku tak masak sbb pengasuh kakak aku dah masak...best btl terasa macam ada org gaji..hehehe..ops lupa!!aku mmg bercita2 nak ada org gaji nanti...supaya aku tak penat balik opis..aku hya masak jer...so takla penat kalau nak melayan suami nanti hehehhe

kakak aku stay sampai kamis..

kamis n jumaat aku dah cuti..adik nak tunang...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers