19 December 2010

Pertunangan Adik





Kemah terpaksa pasang kerana family besar







mama dan besan



Hantaran semua



buku2 agama



Sirih Junjung yang simple.



Set mandian untuk lelaki



kek ini tawar pulak icingnya..adui spoil la..



coklat sponser by puja.



beli dgn zura PA diubahkan masuk kotak transperant.



makcik n dfamily from klang.



kiri= abang ipar, tengah=suamiku tepi kanan=adik kembarku



Kami yang suka bergambar



afy,zara dan atul



anaku yang makin lasak.





Inila adik aku..pic dr mak amdam...photografer from my twin brother..dari hujung jari hingga hujung kepala hasil kretiviti from adik beradik sepupu sepapat



orang kuat ni..hehe





Majlis dah nak bermula



Hantaran dari kedua belah pihak..



Katil yang sarat dgn hantaran dari kami..



Kotak khas yang dibeli utk pertunangn ni



Kek yang aku sponser.,.tg mummyzara



Mak andam VS tukang gubah hantaran..ches tat yang aku beli ngn kwn opis.



Zara yang makin lasakk sangat



Afy suka kat kampung



Mama dan bakal menantu..dia ni nampak jer rock tapi lemah lembut orynya..punya lupa nak ambil gmbr guna hp ni gambar adik aku.hahaha..nnti lain masa aku uplooad..ada kat kamera aku..


Kamis,jumaat,sabtu dan ahad aku cuti..cuti sebab nak tolong mama kemas umah dan buat apa yang patut utk kenduri..boleh tahan meriah jugak majlis ni...

Aku pun happy sebab dapat enolong sehingga selesai..aku tak dapat bagi duit sebab majlis ni tgh bulan..aku just sponser apa2 yang patut jew...then kerah tenaga tolong apa yang patut..alhamdulilah anak aku tak meragam..dia nak berdokong jew ngn atuknya...so mmg tak ganggu aku la...

Abis kenduri aku terus kemas cepat sebab nak balik..ingat dapat balik awal ke putrajaya tapi tak..sebab family adik beradik ayah aku dari KLang tak balik lagi..mereka stay sampai ahad n balik tghari...cuti sekolah kan tu yg lama..okla siap2 mrk balik aku terus kemas lagi.ajak adik beradik aku mengemas..mereka ni kalau tak ketuk mmg tak jalan..tunggu2 padahal semua nak balik sama...

Byk gambar lagi nnti aku upload atau tgk FB aku...sory gmbr adik aku lupa nak upload..

Nenek

Keadaan nenek aku belah ayah sekarang makin teruk..dia walaupun sakit sangat tapi datnag juga untuk memariahkan majlis..yang kesian sangat sebab dia tak tahan dah dengan kaser yang dihadapi...aku berborak ngn nenek aku cakap Allah nak hapuskan dosa nenek..nenek kene kuat..dia kata yela..(tapi dia mmg meraungla) malam2 tak leh tido..ini kesan dari tak buat komoterapi...dia tak mau buat sebab katanya nnti mati jugak...mmg mati tapi kurang beban penderitaan mati tu...entahla..kami cuba nak dapatkan durian belanda...biar dia makan..kalau kenser ni kene kuat semangat...kesian nenek aku..kami sekeluarga nak dia mati tanpa penderiatan macam ni...gambar nenek tak de dlm hp aku ni..nnti aku upload lain masa..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers