06 June 2010

hadiah lagi utk babyku

Ahad kwn2 kami dtg umah untuk tengok hafiy..aku hanya dpt hidangkan keropok dan air bandung jer..sebab hafiy buat perangai..melalak jer tak mau tido..penat sgt kot badan dia semalam kuar pi nilai beli barang2 untuk gift masa aqiqah hafiy next month..aku letih sgt minggu ni terkejar2 huru hara rasanya..tak rehat2 lagi ni..aku taip ni pun laju takde mood..penat sgt..kwn2 dtg umah ramai pun mula tak tau nak borak apa sbb penat..tapi lama kelamaan aku borak sbb aku ni mmg kuat borakk..hehe..tak de sapa akan kecewa duk ngan aku..hehe..layanla gmbr2 ni ek...

stokin ni pun mmg suai utk anak aku..tq ya yg memberi semua adiah ni..

set tilam ni aku suka..mmg nak sgt..ada gak kwn bagi hehe

set baju ni kene guna sebab size 0-6bln..anak aku ni kus semangat...
barang2 yang nak diberi pada majlis aqiqah..beli kat nilai 3..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers