18 June 2010

Demam

Musim demam...mula2 adik aku yang bawa penyakit ni..dia batukk2 dan stay umah aku nie..so mmg kuat sgt dia batukk tapi tak demam..rupanya pas aku tegur dia..then aku yg kene..emm baru baik demam masa berpantang lepas kene lagi..antibodi aku dah kureng..kene pelbagaikan makanan yg berkhasiat..kalau aku demam jer takpe..ni anak aku pulak demam..peh!! 1st time tu afy demam..puas jgk nak menjaga..nasib dia ni tak melalak kuat sgt..just sikit2 jer..tapi mmg sian dia demam...aku tak keje..aku tuam dgn kain pada pale dia dan bagi syrup panadol baby...bagi pun tak byk..yg aku bg full susu badan..mmg kepet la dada aku..emm takpela..aku MC 2hari sebab batuk yg teruk...kalau dtg opis nnti jangkit pd kwn2..so aku takkan menyusahkan kwn2 nnti mrk sakit..baik aku MC..aku MC balik kg sbb ikut mama aku..kalau duk putrajaya tkt laki aku jangkit..kalau laki aku sakit nnti lagi susah...emm dah jumaat ni tapi afy tak elok2..aku dah rasa ok sikit..mkn antibiotik sampai abis..anak aku ni risau la...tuam jer kat dahi dia...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers