20 June 2010

Dini Hafiy di rumah pengasuh

Hari ini pertama kali dini hafiy aku hantar ke rumah pengasuh...nama pengasuh tu Nor..panggil kak nor jer..umur atas aku 30thn..dia ada pengalaman menjaga anak org..dari malam tadi aku tak dpt tido nyenyak..memikirkan ini...ramai kak nor jaga..mcm2 aku pikir...emmmmmmmmmmm...mmg ada aku nangis mlm tadi..tapi aku sorok2..hehe..risau..yelah anak kita..kita jaga sorang pun huru hara..inikan ramai gitu...7org tak silap...

Bila kau call..dia ckp hafiy bagus,,,baik jer..kuat borakk tgk bdk2 lain main dan agah2 dia...dia gelak2 jer..tak tido na..dalam 11.30 tadi baru dia tido..umah akk tu ada buai elektrik...hafiy tido jer...mmg enjut jerla..buai elektrikla katakan...

Lega rasa bila dia cakap ok...tido pun senang...harap2 okla..lepas2 ni...risau sgt...pi kerja pun pk dia...inila yg mak2 kita dulu rasakan...skrg baru aku faham...betapa byknya hal nak pk bila dah jadi ibu. dah la aku kuat pk hal..bertambah2la kerut di dahi aku ni..hehe...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers