26 September 2009

Suasana Hari Raya

Raya kali ni sungguh meriah,meriah tu mmg biasakan..tapi kali ni kesederhanaan beraya tu terasa..aku raya pertama dan kedua di kampung suamiku..raya kedua mlm dah gerak mah gemas..sebab alang2 dah penat so penatkan terus.Otw nak balik tu kami singgah beraya di klang.pergi jumpe nenek aku dan sedara mara. yang lawaknya kami dapat semua rumah yg kat area situ..okla..tak lama tapi kami dapat gak beraya dan setelkan mana yg patut..nenek aku demam pulak time tu so aku siap sempat tuam2 dia lagi..bayangkanla dari kg hubby aku sempat bt semua tu dgn sesegera yang mungkin..pulak tu kami siap balik ke bangi anta bgr2 yg patut ditinggalkan..kami sampai bangi dlm 11mlm..siap2 gerak pi gemas gak mlm tu dalam kul 12...kami berutung yg kami dpt diskaun guna toll selepas jam 12. samapi gemas kul 2.30pg..

Aku raya gemas sampai sabtu..aku blik sabtu ngn adik sebab hubby blk awal dia keje dan ada kelas sabtu ahad..

ahad mlm nak angkat brg2 duha,dia dah abis bljr..nak praktikal kmengajar kat ILP Pedas Rembau..

okla nnti aku upload gambar2 raya...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers