03 September 2009

Kandungan masuk 3 bulan

tadi checkup kat klinik kesihatan Bangi..lama kemain tunggu sana..ramai jer org..dari kul 8.30 samapi 12tghari..aku siap buat checkup gigi..pasni datang lagi pada 1oktober..time raya..masa tu aku dlm cuti lagi..so tak la terkejar2 nak pi keje..sebelum kawin aku selalu cuci gigi kat klinik gemas kat kg..skrg pas kwin mmg takde kesemapatan nak cuci gigi..ni alang2 check bb baik aku bt terus cuci gigi..pas mkn2 rendang dan kuih2 raya ni elok la cuci..mcm2 melekat..hehe...wah tak sabarnya nak cuti...sbb duk opis mengatuk...skrg kami pasukan Programmer dah stat dapat spek baru utk sistem DPIMS..Dental Practitioner Information Managemant System..nak Launch pada bulan 12 ni...huh...aku buat bahagian peneyelenggaraan..okla tu jer..nak solat dan nak cau...tak larat..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers