18 September 2009

Selamat Menyambut Hari Raya

Hari ini last keje sebelum cuti raya...seronoknya..tadi tengahari kemas2 umah dan baju2..siap2 packing sebab nak terus balik kampung senang sikit..tak payah patah bangi lagi...aku kemas nonstop tadi..sementara tunggu laki aku solat jumaat...di kesempatan ini aku ingin memohn maaf kepada semua yang membaca blog ini..sebagai hamba yang lemah aku sentiasa tidak lari dari melakukan kesalahan dan aku faham ada antara kawan2 aku yang tak suka dengan sikap aku yang mulut laser nie...tetapi aku tak perasan dan aku akan berubah mengikut perubahan umur aku yang semakin lanjut ni..lagipun aku akan memperolehi anak dan aku harap anak aku akan lebih bagus dari aku..

Alhamdullillah selesai juga puasa di bulan ramadhan dengan jayanya walaupun aku ada ponteng..aku ponteng pun kerana bersebab..syukur walaupun pregnen aku mampu juga berpuasa..

Semoga lebaran kali ini memberikan kenangan yang cukup bermakna buat kalian semua...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers