17 October 2017

Tahun Baru Islam 1439H

Alhamdulillah dapat juga ku buka blog kesayangan ni. Lama sudah ku tunggu masa untuk menaip di blog ini. Syukur juga aku ingat lagi id dan password untuk blog ni. Sebenarnya hampir lupa dah apa nama login dan pwsd ni. Rindu menaip memanggil manggil huhu..

Apa2 pun blog ni la memberi aku ramai kawan baru dan meningkatkan lagi amway ku.. Mana mungkin ku melupakan blog ni.

Sepanjang ketiadaan ku menulis sebenarnya aku banyak sangat kerja peribadi yang menuntut masa yang menyebabkan aku tiada masa untuk update. Sejak ada Fb banyak momen2 dan gambar2 ku update di fb dan instagram.

Kehidupan semakin bersemangat dan semakin baik. My life is going much better..alhamdulillah!! inila yang aku minta dan inila yg ku dapat...apa2 yang ku buat adalah dari niat..sebab tu perbetulkan niat dan akan nampak la segalanya yang anda mahukan. 

Apa yang anda dapat hari ini adalah apa yang anda niatkan..rezki dari segi kewangan,masa, kesihatan dan family semua Allah telah tentukan. Kita hanya perlu berusaha dan berdoa agar setiap yang dilakukan tidak salah langkah.

Sama seperti aku juga, apa yang penting adalah inproved itu amat penting dari langsung tiada apa2 inproved.

Sebab itu la sempena Tahun baru Islam, kita kene hijrah setiap tahun dengan muhasabah diri dan perbetulkan niat...semoga kehidupan anda lebih baik dan penuh bersemangat!!



No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers