08 May 2017

Si dia sudah kerja sini

ALhamdulillah..syukur sangat2 akhirnya suami aku siap gak projek di pagoh. 2Mei huby sudah mula jaga projek di kinrara.. Lega sangat..Macam tak percaya je aku boleh hadap 1 tahun stengah sensorang uruskan anak2 pagi2 buta anta dan bawa balik. Jaga malam2 sensorang..Memang mula-mula  macam macam fikir yang negetif. Segalanya takut segalanya apa la akan jadi..Akhirnya berjaya juga aku hadapi semuanya dengan mudah. Semuanya berjalan pantas dan tak sangka projek pagoh siap juga akhirnya.

Walaupun suami jaga projek kinrara, tetapi apabila meeting di pagoh dia akan seminggu sekali turun sana untuk hadir meeting saja.

Apa2 jela asalkan dia dah balik sini..Aku pun dah makin expert ke sana ke mari sensorang. Doa aku mudahan perjalanan aku dan suami dalam mencari rezeki dijaga OlehNya.

Alhamdulillah segala yg dirancang untuk perbaiki diri dan masa depan dipermudahkan. Yg paling takut kalau lupa diri dan leka.

Masa sekarang aku utamakan untuk membimbing downline2 aku berjaya bersama dan memperolehi pendapatan yg baik setiap hari.

Apa yg aku buat ini semua untuk keluarga dan masa depan.

Tiada lebih dari itu. selain memohon untuk keberkatan hidup dan sebagainya.

Anak2 pun semakin besar dan semakin bijak. Keletah masing2 membuatkan aku semangat utk terus berjaya untuk masa depan anak2ku juga. Niat tiada lain selain mahu menjadi orang yg senang dan memecah rekod sendiri utk terus berjaya dan berjaya. AMIN2

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers