22 September 2016

Belum Tido

Tah apa2 tajuk..Sekarang jam menunjukkan 12.30 malam. Aku masih tidak dapat lelapkan mata lagi kerana, aku punyai planning for last fighting....hampir akhir bulan, betul2 struggle untuk amway bulan ini. Semua sedia maklum, this tahun pertama untuk 2017, so aku mesti dan wajib buat yg terbaik for my future in biz!!

Betul2 susun strategi untuk abis kan bulan ini. 

Memang aku punyai ramai downline, tetapi aku tak boleh harapkan mereka utk terus maju. Mereka dengan cara mereka. Bagi aku, yg nak berjaya adalah aku.

Setiap hari mesti buat sharing dan demo..Nothing easy but It can be done!! Apa yg aku buat adalah memang berbaloi. 

Setiap perjalanan aku dalam bisness ini, org2 bawah aku belum ada yg seperti aku lagi. Tetapi oneday surely i got it!! i'm leader by example...buat betul2 skrg..aku akan rehat selepas ini dan ajar orang saja.

Malam2 begini banyak ilham masuk ..so how i make it!!must action action action!!

Aku akan buat yg terbaik bulan ini!!mereka tak nak, aku jalan terus...

ok cau

Boleh layari cerita bizz di sini: http://mybisnessamway.blogspot.my/
 

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers