22 August 2016

Telefon sampai heng Kau!!


Ini cerita basi la..saja...merah tu dah hampir 2 bulan aku guna...yang putih tu takde la rosak mana pun, tetapi dah takleh handle dengan macam2 application..ikutkan aku mmg tak gemar beli2 hp ni, ni pun hp laki aku,,yg hat aku nyer tu dah pecah screennya..tapi masih elok...entah baik pulak hati laki aku nak membeli baru untuk aku..katanya kesian!! puihh nyampah aku...aku cakap tak yahla kesian benor, dah lama patutnya kesian pada aku..hahaha..jahat aku kan,org nak bagi baru pun kene bebel..alhamdulillah hp baru ni banyak membantu aku dlm kerja seharian..tak minta tapi bagi, macam ni la sepatutnya suami layan isteri..terima kasih darlingku...

aku suka sebab bila heavy guna tak panas telinga or tangan aku semasa pegang..kalau hp samsung yg sekrg ni aku rasa semua panas bateri bila lama guna..aku harap sgt hp asus ni tahan lama dan leh terima All application baru zaman akan dtg..

Yela ada mcm2 teknolgi baru tau!! so nak tak nak kene upgradela sikit..kita duk zaman ni, semua makin meningkat, nak tak nak kene la layan hadapi dengan tenang..

Kalau korang nak carik hp, leh la try beli ni..mmg selesa memegang tak licin dan bateri pun tak panas bila heavy guna...cauu!!!


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers