29 August 2016

Ayer8 Putrajaya

Ulangtahun kelahiran mama kami, kami buat dinner di Ayer8 Putrajaya. Memang dah niat nak belanja dinner, disebabkan nak bagi mak kami rehat dari masak, aku ajak datang Putrajaya. Kalau celebrate di Gemas, mama memang tak suka makan luar. Dia lebih rela masak!!dari dia penat suruh abah bawak mama dtg Putrajaya. So kami adik beradik yg berdekatan mudah datang sini. Putrajaya memang banyak tempat menarik. Aku sangat sangat sangat!!! bersyukur memiliki aset di sini. walaupun kecik ia milik aku...okla...ada rezeki lebih boleh cari lagi rumah lain. Memang impian nak rumah tanah. Tetapi apa yg ada sekarang grab dulu. 

Berbalik cerita di celebrate, di Ayer8 sangat sesuai. Ia tempat havoc di putrajaya. Aku dah booking awal kedai makan tomyam di situ. So dtg terus duduk dan oder. Makanan dtg lewat sikit sebab masa tu bukan hari gaji tetapi ramai pula dinner bersama family..Dapat makan terus makan. Tiada Kek, hnya makan untuk lelepak jer...takde la kenyang mana sebab masing2 sibuk dengan anak2.

sampai makan tak sempat nak sanp dah bedal hihihihi..lapar la katakan.

Selepas makan kami bersia2 di ayer8..seronok ada beca, so kita naik beca dan that nice place tak perlu nak bersesak2..muka masing2 happy dan we are enjoy that moment!! kita tak perlu bagi hadiah mahal,hanya aku suka bagi kenangan yg boleh diingat sampai bila2. HAdiah kalau ada bgus, tetapi aku hanya belanja makan dan main beca..sebab aku buat peruntukan dan aku rasa zaman ni tak perlu nk membazir..

Semoga mama sihat walafiat dan panjang umur .. semoga mama kuat menjaga nenek yg semakin uzur..kami adik beradik tidak bersedia lagi jika tiada mama. kami belum puas lagi!!

we are so close!! setiap baik ada buruk..lidah lagikan tergigit, ini kan pula adik beradik..biasa gaduh dan kami gaduh tak lama...kita hanya merancang selebihnya Allah yg tentukan...semoga kami kekal bersama selamanya..amin



gambar mkn2 tak snap..dah lapar hihi

Naik beca

seronok memasing!!kalau korang naik boleh pilih beca. Setiap beca lain2 harga..pusing2 tasik 30 minit mmg lenguh

kanak2 duk depan sekali sonok depa

mainan ni pun ada..aku main snap je..lawak benda ni haha

afy sibuk nak main kereta ni

1 comment:

Unknown said...

Awesome post! Brp harga sewa beca ni?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers