11 January 2016

Stroller SCR

Selesai juga aku let go barang barang yg tak guna lagi. Tahun lepas aku buat jualan kat FB. So far semua yang aku jual telah selesai..1st time aku jual brg brg kesayangan aku ni. aku terpaksa kerana ruang rumah baru ni kecik,tak muat untuk simpan macam macam harta. so dengan hati yang berat aku buat juga iklan di FB. Memang mengalakan jualan aku. Sebab brg brg yg aku jual semua elok dan sgt baik lagi. aku mmg jaga baik baik brg aku beli event sampai sekarang aku masih simpan brg brg sekolah dulu. sesiapa yg bagi atau aku beli atas hasil titik peluh mmg aku simpan.

Aku jual Stroller ni sebab ia cantik lagi. Aku mengharapkan kawan kawan aku yg beli jaga baik baik.

Di pasaran stroller ni mahal. aku beli pun rm680 masa tu. Puas jugak aku mengumpul duit sikit2 beli,,lagipun aku beli cash. so bila jual pun rasa syg dan harap org yang mengunakan stroller ni jaga baik baik hahahha..suka hati la kan dia dah beli..aku lak sibuk hahhahah..

Ramai tanya tak nak tambah ke siap jual semua barang baby. Aku jawab no komen!! aku beranak bukan normal, so untuk kali ketiga aku kene czer..so bila dengar czer!!aku sgt takut!! kalau aku sakit czer pas bersalin, aku yg sakit..korang bukan sakit pun..nak jaga diri sendiri mmg seriau!!

Car seat tu mmg set bila beli. aku simpan baik..

cantik lagi!!sayang tau!!

skrg harga SCR set ni rm788 gitu la

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers