09 December 2015

Kerja & Bayou Lagoon Park Resort Melaka

Rasanya ini percutian penutup 2015!!mana tidaknya nak pergi bercuti ke hapa sebab memang cuti dah habis!! wakakkkaa...sebelum ni banyak cuti sebab anak demam dan pengasuh tiada. So pengakhiranya kita bercuti la bila aku diarahkan untuk kerja di sini.hihihi..kesian anak anak tak dapat jalan jauh jauh..takpela apa yg aku lakukan ada sebabnya.. bagi mummy 2 tahun je untuk all out buat Amway. Lepas tu kita bercuti la puas puas!!sabtu ahad dan cuti umum 2015 banyak aku gunakan buat demo sana sini. Semoga 2016 kita dapat tengok hasilnya ye anak anak...

Berbalik pada kerja minggu lepas, kami ada Mesyuarat Pegawai Penyelaras Project PHIS CPS di Bayou Lagoon Part Resor Melaka, bila dapat tahu je terus aku happy sebabnya ini la masanya aku bawak anak2 tido hotel. alhamdulillah anak2 happy dapat mandi kolam serta melawat taman buaya melaka.

Semasa aku sibuk kerja, abinya la teman dan bawak anak anak mandi kolam. Aku tengok memang happeningla semua yg mandi kolam. Bestla sini, sesuai bwk anak2, tak besar dan tak berapa panas tempatnya.. kerana terlindung dengan apartment resort ni. tempat ni baru agaknya, aku tak berapa tahu.

rasa lega bila anak anak ada depan mata semasa aku kerja. Walaupun penat ke sana ke mari, tapi aku puas hati..sangat puas hati!!

Mesyuarat pun berjalan lancar..dan semua yg hadir dapat Gift Pen Drive Phis!!


Dapat Pen Drive
Penyelaras Projek Sistem PhIS CPS

16gig






muka tak sabar nak mandi

aku curi2 lari anta mereka mandi

macam2 aksi nk mandi..pelampung bagai semua tinggal di umah..rugi btl

melawat taman buaya

macam macam ada

pet lover

ceh!!pengalaman pertama ni

seronoknya

bagi ikan makan..guna botol susu pulak!!

mereka bertiga tanpa mummy

mummy & kids
Untuk Update cerita Amway boleh klik di Tab Amway

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers