09 December 2015

Dini Hafiy & Penyampaian Hadiah di ABIM

Alhamdulilllah tahun akhir afy di ABIM Desa Pinggiran Putra. Dia berjaya dalam exam..Penggal pertama dapat no.1 dan penggal kedua ni dapat nombor 2. Ok la, aku pun tak expect sgt apa apa..aku utamakan dia seronok untuk ke sekolah. Bila seronok semua akan berjalan lancar..

Tahun 2016 afy akan bersekolah di Tee Zee Focus Presint 11 betul betul area rumah. Memang nak dekat kerana tahun depan aku akan uruskan anak anak sendirian.

Suami aku akan bekerja di Johor. Rezeki dia untuk ke kerja sana. Biarla dia teruskan cita cita dia lagipun gaji yg dia mahukan tidak dapat lagi area KL. Sana gaji yg diterima lebih dapat tampung anak anak dan keluarga. So aku relakan ajer.

Berbalik ada afy, penyampaian hadiah november lepas. Aku yg lambat update blog kerana sibuk dengan macam macam hal yg lebih utama. Blog pasti kene juga update..tapi itula cerita basi la kan..hihi








No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers