18 June 2015

Sukan Abim

Tahun lepas kami tak dapat join sukan tahunan Abim,sebab apa aku pun dah lupa. Ini la masalah ingatan aku, cepat pelupa..aku tanya farmasi, memang ubat bius bila bersalin or apa2 operation, memang efect neuro kita..otak kita. tapi tak lama, yang pasti ikut kekuatan badan anda. Aku yakin jika kita ingat pasti semua yang bersalin akan trauma untuk bersalin. sebab tu Allah bagi kita lupa itula kebaikannya. masakan orang dulu2 boleh beranak ramai..hihi

Semasa acara sukan ni kami tak sempat sarapan, ingatkan ada sarapan sebelum sukan tetapi hanya kuih seketul dan cup cake saja serta air. memang pedih perutla..nasib kami dah minum protien pagi2. itula kebaikan protien bila minum perut rasa kenyang dan elekkan grastrik.

Oke  berbaloi tunggu lama2, dapat KFC abim kasi setiap family. berbaloi lagi afy menang acara yang dia sertai..so kami suport menjerit2 la aku jadi pom pom girl!! mummykan, mesti suport jerit lagi..abi siap tggu kat garisan penamat..memang havoc giler..hahaha.

insyaAllah tahun depan aku cuba tukar sekolah lain lagipun dah pindah umah dah jauh dari sekolah lama..tu la aku belum ada kesempatan nak riki2 sekolah..

Sebab afy tak suka sekolah..setiap hari tak mau sekolah..pening kepala aku tau!!kene spend yuran baru la nampak gayanya..emmm

hadiah yang dimenangi

selesai je terus nab..sblm tu dia mmg batuk...so terus nab sebab ada bunyi dada

sebelum bermula

tgh beratur


rumah kuning

mumy dan alis

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers