18 June 2015

Anak sedara baru

Tahniah adik ku , kerana telah menjadi babah..Semoga kelahiran baby ini menambahkan kegembiraan anda sekeluarga..Finas telah bersalin pada 1 Jun 2015, Di Hospital Pakar Az Zahra Bangi. Alhamdulillah kelahiran secara Normal. Syukur..gembira dengar orang yang bersalin normal..aku tiada rezeki bersalin normal,aku percaya rezeki aku dengan perkara yang lain..amin..

Kami la yang paling havoc dengan kelahiran baby ni..kami datang az zahra mesti kecoh hihi..Nama baby ni Miesya Umairah binti Nas Dhuha..cantik nama secantik mumy dan sehensom babah...

tgk si ainun tu...ayah takde merayap ikut cik atoi ye...pink ni anak kepada adik aku sekarang adik aku training PTD di Intan

kecoh



No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers