20 April 2015

Tahniah

Pagi

Sabtu lepas kami ada 3 temujanji. Pagi santu kami bangun awal untuk pergi ke tadika afy. Pada hari tersebut Hari Penyampaian Rekod Prestasi. Mula mula aku tak beria2 untuk pergi, tapi abi beria2 nak sangat pergi. Korang yang mengikuti cerita afy mesti tahu yang afy setiap pagi bangun lambat dan mandi pun lambat serta semuanya pagi2 setiap hari mesti kelam kabut.

So aku memang tak expect tinggi dengan dia.Hanya harap dia pergi sekolah dan belajar asal dapat sudah. Sebab apa, hari2 berperang untuk pergi sekolah, mana mungkin aku nak harap yang best2..lagipun dia bukan pelajar yang bagi aku la cikgu pun tak heran!! hahahhaha..jahat kan...dia selalu lasak dan entahla...dalam hati mmg doa moga dia makin matang dan yang penting pergi sekolah. itu sahaja.

Aku langsung tak ambik gambar depan sekolah,tahun lepas aku bergambar juga..aku tau nak ambik dan balik cepat2..

Terus jumpe cikgu kelas dia..

Terkejut aku!!abi pun terkejut!! masuk2..terus cikgu cakap tahniah DINI!!

What???dini dapat nombor 1..dua2 kelas...

5 tahun ada 3 kelas

wah2...mmg tak sangka..sgt2 tak sangka...walaupun baru penggal pertama...aku takde nak bangga diri,tapi inila perasaaan aku n abi...

Then terus afy cakap nak hadiah!!

aku still sampai sekarang tak beli hadiah besday..aku saja lambatkan...

rupanya aku kene beli double hadiah atas kejayaan dia..hihi..

ok ok...mummy akan belikan hadiah!!yang penting datang sekolah awal utk kekalkan prestasi....dan akhir tahun boleh dapat Hadiah dipentas...amin!!

Tengahari

kawan aku dari kuantan datang. dia datang untuk beli espring...dan balik semula ke kuantan...sepatutnya aku nak hantar ke kuantan, tetapi suami dia naik KLIA..so espring dia ambik dan pasang...

Malam

Aku ada temujanji demo espring dengan kawan opis..alhamdulillah aku dapat sharing ilmu penapis air pada dia...



No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers