17 April 2015

Home Birthday Party & Demo Product & Majlis Doa Selamat

Alhamdulillah lepas hajat aku nak buat bday party anak2 dan demo produk amway. 2 in 1. Fokus untuk memperkenalkan produk pada sanak saudara aku dulu. di samping makan makan aku show presentation eSpring dan Protien Powder.

eh lupa majlis ini 4 in 1 hihi..

1. Bday party alis afy
2. doa selamat adik ipar nak bersalin.
3. doa selamat adik aku yg PTD tu nak p Training Kadet di INTAN. selama setahun tak silap aku.
4. Demo produk amway

Semoga adik ipar aku selamat melahirkan baby dan kedua2nya sihat walafiat hendakNYA.

Selesai majlis ini kami terus kan acara memotong kek dan menjamu selera.

sambil menjamu aku terus la buat presentation eSpring dan Protien. Alhamdulillah antara makcik pakcik ramai yang bertanyakan soalan. But dalam masa sama aku banyak juga memuji dan mengkritik. Hasilnya aku dapat meningkatkan Comunication skill dan inprove lagi present utk akan dtg..so far protien juga mendapat sambutan...aku buakn menjual tetapi sharing produk yang betul2 bagus dari sumber yang baik..setelah itu hanya penonton yang akan menilai dengan demo dan boleh memikirkan mana yang bagus mana yang penting dan mana yang bermanfaat.

kehadiran sanak saudara ini lebih merapatkan ukhuwah kami yang masing2 sibuk dengan dunia masing2. semoga semua mendapat manfaat dari majlis ini. perut kenyang sebab makanan sedap serta hati pun puas dapat sharing produk dari amway..semua dah tau kehebatan produk amway..

anak2 memang happy la dapat potong kek. kek pun tempah khas. sebagai ibu bapa kami akan buat yng terbaik dan mengembirankan anak2 selagi mampu.

adik aku pulak nak training PTD di INTAN. dia pun akan tinggalkan anak bini...semoga menjadi pekerja yang baik dan cemerlang..sihat fizikal dan mental...biasala kerja kerajaan ni tak menentu..dapat yang susah,mmg susah,dapat yang senang mmg senang...ikut rezeki masing2...

Dalam hidup ini kita tak akan dapat apa yang kita mahu tanpa usaha..yang pasti kita tak dapat ubah ialah kematian dan masa..yang lain InsyaALLAH dengan doa usaha dan tawakal..

cukup setakat ini, aku pun curi2 masa taip blog masa kerja kat CMG Damansara ni...enjoy ur life!!

Kek Alis

kek afy

goodies tetamu

Gambar mmg bengang takde sapa yg tolong amik gambar

ini je gambar berempat

goodies utk cikgu afy

hadiah yang alis dapat

Hadiah yang afy dapat...tq yg bagi. semua anda semua murah rezeki..amin
untie yang ambik ni..muka aku macam nampak macam penjual jamu haha

tengah terangkan eSpring

aku harap yang kecik2 bawah tu antara downline aku akan datang hihi...melentur buluh dari rebung!!

makanan ni port luck order from semua...bila gabung banyak..dan semua sedap2.abis2.

Terima kasih jamuan ini untuk sedara mara sahaja..home party akan menyusul lagi selepas ini..


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers