10 July 2013

lagi2 aku update hihi

dari pagi aku update hihi padan muko....tak mau buat kerja...aku set permission tak bagi semua masuk baca hahahha..pastukan akak aku dia bebel tak leh masuk baca blog aku..hihi...aku suh register dulu..pun dia tak leh masuk...lastly aku buka onn la utk public...takperla takde apa pun secretpun...blog ni..

okla minggu sblm puasa ada kenduri...okla....enjoy la gambar2 ni...hihi

benda alah ni la penyelamat aku dari memasak air panas hari2...

kenduri di gemas..umah my parent

afy sibuk duk main Thomas dgn zara

my abah memulakan majlis dgn ucapan alu aluan hihi

alis dgn kebaya

adik aku tgh sarat..tak sabra nak tgk roman ea..hihi

inila sesatunya nenek aku..saying dia..sian dia...

alis makan sendiri

buat bday utk adik kembar..sorang tu tak mau amik gambar..mengada..

di rumah suraya..bday anak dia...




1 comment:

Unknown said...

alis makan..hah amik kaki aku hhahah..wah dah beli pemanas air..chayok kehadapan!

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers