26 July 2013

Bersalin di Hosp.az-zahra Bangi

Bulan ramadhan tahun ni aku dapat anak sedara baru..semua mmg tgh tertunggu2 baby ni kuar..elok pulak budak tecik ni kuar normal..mmg bravo la...disebalik tu ada kisah lucu time bersalin..tapi mana bole kongsi...

Tapi mmg kelam kabutla..dengan kenderaan takde that time...mama pergi hospital az Zahra naik moto..kelaka...tgh pagi2 buta kul 3pagi tu naik moto...nasibla ada adik bongsu aku..kereta semua takde..dengan laki aku pi skudai seminggu dengan adik aku tak bawak kereta juga..bapak aku pulak balik gemas naik kereta gak..mengharapkan moto buruk jer...berjasa sungguh moto laki aku...

okla malas nak bebel..kami bersyukur sgt...nasibla az Zahra ni dekat...adik aku mmg nak bersalin sana..bayar sendiri tanpa ada sponser company..companynya tak leh harap...sian adik aku...hope pas ada baby ni dapat company baru yg bagus menjaga kebajikan pekerja..or dpt kerja gomen ke..amin

layan la gambar ni


masa ni la nak bermanja...

afy tak leh duk diam..nasib duk sementara bilik sorang...mak aku ni paling busy..

muka paling fresh pas meneran

 
 
alis suka sgt...besar bilik ni..mmg suai dengan kelincahan anak aku...

bidan mandikan baby

muko dah lain...ikut rupa apaknya

alis ni suh makan di rumah tak mau...

 

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers