20 December 2012

Penutup 2012

Dalis Sofeeya dah 8 bulan hehe
Cepat sungguh masa berlalu...sekejap je kita nak melangkah ke tahun baru masihi...Wish tahun baru islam pun kita baru wishkan...untuk tahun baru masihi tinggal beberapa seminggu je nak abis...apa yang berlaku biarkanla berlalu sahaja..yang baik sebabai kenangan dan yg sedih2 tu ada hikmah disebaliknya..semoga kita perbaiki lagi di tahun yang akan datang..

Aku pun lama tak update sibuk dengan hal sendiri...banyak hal pun pasal anak2 je la...kelam kabut la sekarang byk kali ulangalik kampung...baby pun baru dapat pengasuh baru...sekarang kami anak2 di Kg Baginda...jauhla dari apartment kami..tu yang pagi2 kecoh sikit nak kene ke area sana...kalau ujan or jem mmg lambatla aku sampai opis...

Baby pun asyik tak sihat je sekarang.. tiap2 bulan demam...org cakap nak membesar or tumbuh gigi...tu yang kalau demam je cuti aku pun abis...

cuti tahunan aku rekod la dah abis tau!..so mmg takdela nak frwd2 lagi da...huhuhu..sedihla..

hope anak2 aku dan pengasuh baru okla lama la tahan..tak sanggup aku nak mencari lagi..kesian kami tau...bukan tak mo duk taska,macama ku terangkan dulo2..anak2 aku ni jenis cepat berjangkit...tu yang aku bergolok gadai masa mencari pengasuh umah...kene la tahan dengan kerenah2 pengasuh2 ni...macam2 jenis org aku tak jumpa...

aktiviti akhir tahun ni kami plan nak pi bercuti..ala dekat2 jer...tak jauh..bawak baby ni tak leh jauh2 nanati meragam....okla nantikanla kalau jadi ada la gambar kami hehe...

semoga apa yg berlaku tahun ni akan mematangkan lagi pemikiran ku ni dan dapat ilmu serta boleh melatih kesabaran aku menjadi makin baik..hehe..



tahun depan dengan misi yang lain dan wish kami beroleh kesihatan yg baik...dan hope huby boleh tamatkan degree nya dengan cemerlang...hadiah kene frwd tahun depanla...hehe...
demam
demam cian
Semalam aku cuti bawak afy pi jumpa pakar mata...alahamdulillah mata dia ok..cuma nak kene training mata umur 4tahun ..so ada setahun lagi nak buat training..dokto pun cakap dia pandai baca dan tak rabun...yg juling tu nak kene training sikit....so far mata afy sihat...takde aku risau sgt....so tggu next checkup...
Ini la gaji terakhir tahun 2012, dapat beg idaman ku...rugged utk aku bwk motor

2 comments:

syalinda johari said...

Ida, selamat tahun baru 2013

emyda said...

syalinda:selamat tahun baru jugak..wish u success ok..hehe

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers