03 December 2012

Kenangan 2012

Banyak nak ku tulis dalam blog ni...pejam celik dah end year 2012 sedih nak tinggalkan tahun ni..banyak kenangan dan pengalaman dan cabaran yang ku tempuhi dan semua ni mematangkan aku...kenangan manis segar dalam ingatan..kenangan pahit atau kesedihan semua ni sebagai cabaran untuk aku terus melalui hari2 yang mendatang dengan kuat lagi...alhamdulillah setiap yang diuji dapat aku tempuh dengan baik dan kuat semangat..hehe..ala normal la ada cabaran ni lagi2 cabaran dalam membesarkan anak2...semua ni bagi hidup lagi warna warni hehe..kalau tak , tak mencabarla ..tiap2 tahun mencabar..

aku skrg ulang alik dari sbn..sebab anak sulung aku stay ngn mak ayah aku..tiada pengasuh..aku pun malas nak carik pengasuh baru dah akhir2 tahun ni...ada hikmahnya...aku masih belum temui pengasuh yang betul2 bertangungjawab....kesian afy terpaksa berpisah...itu yg kami malam2 tido sbn...pagi2 buta bangun balik putrajya..penat la..tapi berbaloi jumpa anak...plan tahun depan untuk pengasuh tak tau la lagi..lagipun kesihatan afy kalau duk dgn pengasuh mesti break down...tu yg malas aku nak carik buat masa ni...biar dia betul2 sihat duk ngn nenek....kesian mmg la...tapi apa boleh buat...kamila kene ulang alik..

alis pulak pengasuh yang ada ni belum tentu la ok...taruk jer...masa pi kerja mmg hati ni berdoa2 mudahan2 alis dijaga dgn baik...takut gak...alis pun baru baik batuk...makan antibiotik jer..risau la tau...badan alis pun kecik jer...dah nak masuk 8 bulan tapi halus je...bimbang jugak aku ni...kepala otak ni buat masa ni mmg tak leh nak fokus sgt...

masa time bekerja dapat kerja yg aku boleh buat aku cepat buat..yg tak bole mmg bolayan la...kene cepat tiap2 bulan mesti EL..cuti pun dah sikit....EL jaga anak bila tak sihat...

baru2 ni aku kene muntah2 teruk nasib tak admin wad...sebab badan terlalu penat sgt..now dah OK....itula badan kita ni kene rehat...bukan tak nak rehat tapi tiap2 minggu balik kg or sbn jenguk anak bujang...berkorban la sementara larat..

banyak la kenangan mmg tak tertulis...yg best pengalaman mengandung dan bersalin...dapat sepasang..hehe

nanti bebila free aku citer lagi

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers