16 November 2012

Yamaha Ego S

Punya sibuk dengan urusan harian dah jarang aku berblog...stat november ni aku memang ulang alik gemas sebab afy duk dengan nenek atuk nya...bukan aku sengaja memisahkan kami sendiri tapi terpaksa...aku memang takde luck lagi dapat pengasuh yang baik hati or pengasuh yang sesuai untuk anak bujangku sorang ni...tahun ni je dah byk kali bertukar pengasuh..kesian dini hafiy ku...sedih la bila berpisah2 gini....selalu dia la penghibur kami..walaupun dia lasak..tapi kami puas hati dia di depan mata...buat masa ni aku tak carik lagi pengasuh, biarla dulu..pengasuh yang bayak buat hal..bukan aku oK!..aku bayar ikut time tak kurang dan tak lebih..

okla lupakan itu...aku nak share pasal harta comei ku ni..punya banyak kali pk, nak beli kenderaan sendiri..macam2 pk itu ini itu ini..akhirnya aku buat keputusan beli motor skutre lagi hehe...sebelum ni mmg aku dah beli..memang bujang guna motor...pi mana2..pi kelas pi kerja kat KL pi praktikal n so on...

puas survey harga2 kami pun jumpa kedai yg jual motor ego s ni...cadangan nak beli skuter SYM 125cc...pas belek2 katalog aku pun beli yamaha ego s..aku main bedal jer la...beli color pink...color lain tak dpt murah...ok pink pun ok..aku nak beli moto yg macam biasa bukan skuter tapi suami aku tak bagi..dia suruh aku guna skuter jugak nampak sopan..huhu..aku ok jer..

gambar tak dpt nak upload sebab tak bawak usb hp ni..

comei tak?minggu lepas bawak afy stay opis ..afy suka naik motor ngn mummy...dia pun kata moto mummy..hehe

senang hati aku pi pasar seorang diri tanpa perlu bawak askar..


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers