17 October 2012

Selera Makan

Produk Shakeleen
Lama dah aku tak update blog ni...tengah banyak kerja..bila dah mengadap koding ni mmg takde mood la nak taip2 blog ni..pastu aku pun sibuk gak kat umah dengan urusan anak2 dan umahtangga..

alhamdulillah anak2 aku dah beransur sihat...aku malas nak tegur2 ni kang takut dia batuk selsema semula...

dipendekan cerita, ibu mana tak mau anak sihat...bila anak tak sihat mula la gundah gelana...lagi la kalau diri sendiri tak sihat pun gundah gulana...macam macam urusan tertangguh..

macam2 ubat la anak aku telan..kesian..baik yg abng dan adik sama saja..

akupun diperkenalkan dengan produk ni...from shakeleen..aku ni mmg suka mencuba...kalau ada yg boleh baikkan batuk kahak anak2 aku mmg nak beli...lagila si afy makan pun tak selera jer..penat aku bersilat2 kat dapur makan sikit jer..

lastly kawan aku bagi cadangan suh minum milk shake ni..

aku pun tanpa banyak bunyi, aku baca testimoni pengguna produk ni...depa pun ada anak yg nak kene asma macam afy..asma sebab kahak byk..bila kahak ni ada mesti akan kene lagi jangkitan..

so aku pun kongsi beli ngn kwn aku gak..so sorang separuh..benda ni kan mahal..kang kalau tak suai rugi pulak..duit kene catu..hahaha

pastu dapat jer terus malam tu aku bagi sesudu kecik campur dengan susu afy..

nasib takde healing crisis....risau gak..sebab sebelum ni aku pi himopaty afy muntah2..mungkin sebab nak sesuaikan dengan badan afy..so muntah teruk kesian aku tgk..terus aku stop ubat himopaty tue..

aku bagi benda ni alhamdulillah selera makan bertambah2 dan makan pun takde lari seratus meter..kalau sblm ni makan mesti lari jauh..

makan pelbagai..pengasuh pun cakap benda yg sama..makan macam2 kat umah pengasuh..naik buncit perut dia...taik dia pun takla black...taik afy pun nampak ok..maksudnya perut dia sihat..yg paling aku hapy bila mana kahak tu tak kuat lagi bunyi..

hope sangat dia sihat..budakkan tak tau nak buang kahak...tu aku terus bagi..nnti aku cerita apa lagi perubahan berlaku..tak mau la dia makan antibiotik lagi..kesian dan leceh aku nak ikut time ubat tu.

Aku nak cuba bagi alis...sbb alis today genap 6 bulan..kahak alis still byk lagi..

so far keseluruhan ok..aku pun minum produk ni gak..ambik satu sudu kecik campur dengan milo.




No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers