31 October 2012

Cuci Mata ye

Kesibukan yang melampau..afy duk wad tak baik2 demam dan alis sampai sekarang asyik pi hospital untuk review semula sebab tak baik2 lagi..Buat masa ini mama aku datang jaga di putrajaya..kesian terpaksa bawak kakak aku yg dalam pantang duk sekali..amat menyusahkan depa..bukan aku pinta,tapi keadaan yang mendesak...hanya kesabaran yang tinggi untuk mengatasi masalah2 ini..bagi aku kebahagian itu datang bila keadaan kesihatan yang baik..bukan duit....duit pun penting untuk rawatan...dua2 sama penting...lagi penting bila sihat semua benda boleh gerak dengan lancar..semoga alis sembuh cepat...dalam aku ber cuti tu banyak benda yang nak aku kongsikan...

Antaranya:

1) anak demam duk wad dan kami beraya di hospital
2) ulangalik bawak alis amik darah
3) checkup tiroid aku
4) mesin basuh kami rosakkkkkkk
5) pengasuh tak mau jaga afy lagi
6) uruskan hal2 rumah Prima

tak mau citer panjang lebar...mai cuci mata...semetara kerja kat opis takde..mai cepat2 aku upload gambar sebagai tatapan anda hehe..semoga mengubat kerinduan korang ..huaaaaa..aku yg perasan...layan perasaan..dlm otak pk hal alis...



PR1MA





yang aku snap tu la umah kami...kecik jer...tak kisahla asal kami ada umah..



MESIN BASUH BARU - SAMSUNG LAGI






10KG terus...senang nak basuh toto

Terus Basuh

Tinggal kenangan..tetap akan repair dan guna,tapi nak repair ambik masala...huhu...byk kali dah repair ..akhirnya beli baru
 AFY DI WAD
afy dah stat guna inhiler





Cian afy duk wad..yang penting afy sihat..abi kepenatan..tido atas kusi empuk...ok gak duk wad putrajaya ni cantik dan selesa..free pun free..medical card ada tapi aku tak guna...nak pi private jauh payah aku nak jenguk ...




ALIS CERIA WALAUPUN TAK SIHAT


kami di Hospital Pakar Putra Melaka

SUAMIKU

2X suami aku dah pergi..bagus untuk kemajuan diri dia..aku ada baby ni tak dapatla nak pi...next2 time aku mesti pi...

Dikesempatan aku ikut dia pi site..aku pun snap la gambar dia

orang penting dia ni...hahaha..kalau takde projek tak jalan..haha..gurau jer

sebab tu dia *****..berjemur hahaha

Barang penting untuk projek dia

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers