26 July 2012

Shooping sikit

Alhamdulillah dapat gaji dan tunggakan...awal2 aku dah kuarkan dan simpan dalam ASB...kalau aku lambat mmg let go la duit tue..huhu...pas siap aku simpan baru aku shooping sikit...tadi sakan sungguh orang membeli belah..siap suka hapy sungguh peniaga2 bawah ni..takperla kita dapat duit menambahkan jugak pendapatan depa..depa lagi kaya dari staff gomen ni..dah duit kita pi kat depa..huhu...

tadi aku rembat sepasang baju dan tudung utk raya..okla...masih ada saiz aku lagi...tu yg beli...then beli baju bday zara...beli T-shirt afy..sbnrnya nak beli sedondon dgn abi dia,tapi saiz takde pulak...takperla..lambat lagi raya..kalau ada jual lagi aku boleh beli sedondon...carik baju alis...tapi mahal lagi lawa mmg lawa...takperla tundala...nnti next2 time ada lagi lawa2 aku beli...yelah mana ada masa nak beli2 dah ada 2 anak ni....aku pun tak larat nak angkut budak2 ni pi shooping...apa yg ada kat opis ni aku buatla utk raya...

thn ni kami mmg bersederhana..kakakka...konon...i hope nak sgt beserdahana..sbb aku tgh simpan duit nak beli kereta...kakkakakakkaka.....susahla takde kereta ada 2 anak ni...nak harap laki aku sentiasa sibuk...aku pun tak tau nak beli kereta apa....tgh riki2...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers