23 July 2012

1st day ditinggalkan....

Hari ni kami baru mula hantar anak2 ke umah pengasuh baru dan taska...mmg syahdu la...lama dah afy duk ngn neneknya...payah sungguh kami pagi2 kelam kabut berpeluh2...persiapan nak hantar depa berdua tu stat dari malam tadi...padahal sblm ni pernah hantar..tapi kali ni dah ada 2 anak mmg serabut na...lagila kami hantar berasingan..

hafiy kami hantar rumah pengasuh..sebab dia ni kalau duk taska kene demam la batuk la semput la...org tu pun tak mau ambik/jaga baby...duk putrajaya ni payah tau nak dpt pengasuh..taska banyakla..tapi anak aku ni yg tak leh reramai..

baby pulak aku hantar ke taska dulu..taska yg afy duk..tapi dlm masa sama aku sgt risau....takut masalah sama berlaku...takut jankit demam dan batuk kahak...

aku dah aply taska KKM yg baru..harap2 ada la tempat utk anak2 aku..tak sanggup aku kalau anak asyik demam batuk kahak semua tu...cukupla afy je kene sorang..

since aku dpt lagi tiroid,susu aku tak dapat pam....terpaksala campur...kesian alis...

2 comments:

Unknown said...

sian alis...saba je lar..

Unknown said...

salam eda..takpa be strong.. eda ada tiroid??..sabar ye... Allah lebih mengetahui..Aku pagi2 nak handle 3anak pun..mmg berpeluh2..maklumlah...suami dah pi keja awal 6.30pg...apa2 kita be the best mom...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers