13 February 2011

Lasaknya



Hah kan dah jatuh..aku gelakkan dia..bengang je anak aku..mummy bantai ketawa kuat2..



Bila ada basikal ni pandai dia ajak aku turun bawah.


Tengokla anak aku masa cuti minggu lepas punya lasak..rumah jangan cakapla memang tungang tebalik tau..huhu..aku biarkan jer biasala bayi baru nak membesar..tapi yang bagusnya anak aku ni bila dia kutip masuk mulut mmg dia tak tunjuk..but kalau dia kutip masuk mulut benda yang bahay dia cepat2 datang kat aku tunjuk..rupanya dia makan paku...yaAllah terkejut beruk..aku korek2 mulut dia pastu dapat..tengok paku kertas yang halus yg ada color2 tue..adui bergerau jantung aku..bayangkan dah huby pi kelas..anak jadi macam2 tu yg aku terketar 2 lutut..ni dah masuk 2x tau dia makan paku...yelah aku tak sempat nak vakum..kalau takvakum macamnila jadinya..macam2 dia jumpa..

Pastu dia dapat mainan abis dia selerakkan..itu tak kisah sgtla..dapat basikal main sorang boring jer dia..dia pomen2 tah apa2 tah..layan jer gambar..kan dah jatuh..aku gelak besar depan dia..kelakar betul...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers