05 May 2010

Anak aku

Sekarang anak aku makin membesar dan makin bijak..dia pun dah kurang tido..dia suka kalau mummy berbual2 dgnnya..dia akan berbunyi2 dan senyum bila kita berbual dengannya..huh! rasa bahagia sangat bila tgk anak sihat,cergas dan ceria..

Anak aku kuat menetek..sampai kempis takde air..aku akan makan dan terus makan dalam kedaan pantang..nanti abis pantang lagi byk air susu dan akan lebih berkhasiat..

Terima Kasih pada keluarga aku yg bnyk membantu terutama mama aku dan suami aku yang sgt2 bertanggungjawab terhadap aku n anak..suami aku seorang yang baik dan tabah menghadapi ujian ini..semoga dia terus menjadi suami dan ayah yang terbaik kepada anak2 kami..amin!!

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers