24 August 2009

Selamat Berpuasa 2009

selamat berpuasa semua...tahun ni aku berpuasa dalam keadaan berbadan dua...aku gagahkan diri dan berniat untuk capai puasa penuh..harap2 aku dapat merialisasikan impian ini.mana taknya,puasa penuh hanya time bidak2 dulu ala time sebelum datang haid..e2 pun tah2 tak penuh.aku tak ingat samada penuh or tak..yang pasti time2 kecik2 aku ada curi2 minum dan makan tembikai...kenangan lama la katakan...mama aku ni suka letak makanan dan buahan2 kat dalam peti siap dah potong lagi..kecik2 aku ni nakal sangat..eee..teringat lucu pun ada...sekarang aku dah berumahtangga lagila..nak2 mama aku pun dah pencen...tenang aku tgk..dapatla mama aku berehat...

masa mula2 puasa tempoh hari aku n suami berbuka dalam kereta...kami onway ke kampung suami aku...tak sempat sebab sumai aku balik keje lambat..pastu singgahla kedai makan kat kampung...mak ai..tak sedap langsung tah apa2 mrk msk..kami jamah sikit jer..then blah...makan apa yang ada jer...

hari kedua kami buka kat umah mak..aku msk semua..kat kg belah laki aku ni mmg kalu sapa balik mrkla mask..sbb mak tak sihat..biar dia jadi pemaisuri..

buat masa ni aku larat lagi...tapi bila dah tghari dan kul 3 tu adala perut aku berkocak..kali ni puasa mmg berdebar..1st time la puasa mengadung...takut gak..cian baby dalam perut...dia pun kene puasa...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers