24 August 2009

Rancangan Raya tahun ini

aku plan nak raya pertama di kg suami..cian mak mertua aku dia pun tak sihat dan aku pula tak mau berkira..sebab bila dah kawin ini kita sebagai isteri kene mengalah..dan utamakan family sebelah suami..suami adalah ketua keluarga..seboleh2nya utamakan keluarga suami agar hidup diberkati...

Mlm sebelum raya 19hb sehingga 21hb(raya ke2) = mak mertua(sg besar)

21hb (mlm) -22hb(tghari)raya ke3 - raya umah nenek aku (klang)

22hb (ptg)= balik bangi raya ke4 - (ambil kucing dan kek atul)

23hb - 25hb = sudag berada di gemas =(abg 3hari jerkat gemas )

26hb = abg blk bangi...kelas sudah stat

23hbSep -2hbOkt = aku raya kat gemas (lama aku cuti)

3hb-4hbSep = berehat di umah sendiri, sebab nak keje next weeknya...

Raya tahun ni aku tak spend masa ngn family gemas aku..sebab aku ni jarang balik...dan nak main ngan baby...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers