13 August 2009

Minggu ke 9 nie...

Kandungan aku dah masuk 9 minggu ni aku takde alahan yang teramat sangat mcm muntah,pening dan yang sewaktu dengannya...aku sihat macam biasa dan ada satu yang tak boleh aku tahan sekiranya aku lapar..kalau aku lapar aku mmg tak bole tunggu dah...sekarang ni perut aku mengelegak nak makan..nak makan berat2..laki aku pula lambat kuar..aku risau time puasa ni..aku nak sangat puasa penuh..harap2 dapatla...kalau tak penuh..next year nak ganti mcm mana,kalu dah baby ada nak menyusu jer...sure la aku ni lapar dan kene makan gak..cian bb aku time pose ni..harap2 dia takla meragam..kat opis tabiat aku mmgla teruk..sampai opis aku letak beg..aku tido kat tempat aku ni ...staf2 sini lalu nampak aku buat deq jerla...kepala dan mata aku tak boleh tahan daaa....buat keje sikit mgantukk...aku cuba kuatkan semangat untuk celikkan mata ni...semenjak aku mengandung ni aku jarang masak...mkn luar jer..peh!!duit mengalir macam air...tau2la kat sini mahal..cian laki aku...dia kata takper la,ada rezki nnti..laki aku pula malam mmg tak cukup tido...aku mmg ada masalah tido..pinggang dan tulang punggung aku sakit dan menyucuk2 tau...doktor cakap sbb kandungan nak membesar dan bb serap semua kalsium aku..tu yg aku sakit sangat...laki aku la terpaksa gosok2 belakang aku sampai aku tido..diakan study cian dia tak cukup tido..

1 comment:

Faina Arisya said...

sabar la ida oiii... itu memang dugaan masa mengandung.. lagi 8 bulan weiiii... begitulah kakak2 opis yg pregnant selalu EL.. ado sobab eh.. hehehheheh...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers